Adminisztrátor - Nagykanizsa

Adminisztrátori, asszisztensi pozíciót keresel? Téged keresünk, ha beszélsz angolul, megbízható, pörgős, pozitív kisugárzású, nyitott személyiség vagy aki mindenben a megoldást látja és nem a problémát. Szereted, ha minden nap változatosságot és kihívást ígér... Magadra ismertél? Ha igen mindenképp jelentkezz, mert egy szuper ajánlatunk van számodra!

A következőkben számítunk Rád:

  • A vezetés széleskörű támogatása.
  • Dokumentumok, táblázatok kezelése.
  • Riportok készítése.
  • Adminisztratív és szervezési feladatok.
  • Quality támogatása.

Ahhoz, hogy a feladatokat magabiztosan elláthasd szükséged lesz:
  • középfokú végzettségre,
  • magabiztos angol nyelvtudásra (legalább B2),
  • erős MS Office ismeretekre,
  • de a legfontosabb, hogy légy csapat játékos, pozitív, kitartó és akarj tanulni.
  • Előny, hogyha van valamilyen tapasztalatod vagy korábbi tanulmányod a Quality területéről.

Erőfeszítéseidért versenyképes juttatási csomagra számíthatsz:
  • fizetés megegyezés szerint,
  • bejárás támogatás,
  • cafetéria ( 3 hónap után),
  • támogató munkatársak, modern munkakörülmények,
  • hosszú távú munkalehetőség egy nemzetközi vállalatnál,
  • karrier építési lehetőség,
  • a munkahely könnyen és gyorsan megközelíthető tömegközlekedéssel is,
  • nagy figyelmet fordítunk a munka és a magánélet egyensúlyának.

Várjuk jelentkezésed az allas@aidehungary.hu e-mail címre vagy telefonon a következő számon: 06 70 389 0770
 

Munkavégzés helye: Nagykanizsa / Magyarország