A vállalkozásoknál rendelkezésre álló munkaerő kapacitás vagy sok, vagy kevés, és csak a legritkább esetben éppen annyi, mint amennyire szükség van. Vajon mi lehet a megoldás?
Melyik vállalkozás ne szembesült volna azzal a dilemmával, hogy mekkora létszámmal dolgozzon. Szinte mindig kompromisszumot kell kötni, a megrendelő igényének határidőre történő teljesítése és a foglalkoztatottak költségei között.
Az AIDe_Hungary Kft. a légi közlekedés szezonalitási problémájából kiindulva az időszakos munkaerő-kapacitás feloldására egyedülálló on-line alapú rendszert dolgozott ki és a gyakorlatban sikeresen is alkalmaz a munkáltatóknál változó terhelésből adódó napi, heti, vagy havi időszakos kapacitás hiány rugalmas foglalkoztatási formában történő feloldására.
1. A megoldás lényege:
- Olyan munkavállalókat toborzunk, akik:
- főállásuk mellett szabadidejükben munkát szeretnének és tudnak vállalni,
- több kölcsönvevőnél kerülnek foglalkoztatásra, így az elvárt jövedelmi igény kielégíthető,
- tanulmányaik, vagy családi elfoglaltságukból eredően, illetve egyéb elfoglaltságuk miatt nem tudnak teljes munkaidőben dolgozni,
- nyugdíjba mentek, ugyanakkor aktív életpályájukhoz képest kevesebb munkát szívesen vállalnának,
- olyan elfoglaltságuk van, mely mellett kötött munkarendet nem tudnak vállalni,
- egyszerűen szeretik a változatos, sokat cserélődő munkát és munkahelyet.
- A feltételeknek megfelelő munkavállalókkal un. másodjogviszonyos munkaszerződést kötünk, és munkaerő kölcsönzés keretében foglalkoztatásukra a partnernél kerül sor.
- A munkavállaló az interneten kialakított felületen megadja, hogy milyen időszakban tud munkát vállalni.
- A feladat ellátásához szükséges létszám on-line módon behívható.
- A munkára való behívás akár egy okos telefon segítségével, a partnereink által önállóan a HR112 program használatával megoldható.
- A ledolgozott idő szintén rögzíthető a honlapon, így hónap végén a bérszámfejtés részére – jóváhagyást követően elektronikusan átadható.
2. Kinek ajánljuk:
- Akiknek megrendeléseik teljesítését napi, heti, havi csúcsok jellemzik.
- Akik nem tudnak, vagy nem akarnak csökkentett havi munkaidőkeret mellett munkaerőt foglalkoztatni.
- Ahol csökkentett munkaidő keret mellett magas a fluktuáció.
3. Előnyök:
- Igényekhez igazodó foglalkoztatási lehetőség,
- A partnerünknek csak a szükséges létszám/munkaóra igényt kell megadni, minden más szervezési és adminisztrációs feladattól mentesül,
- Alacsonyabb létszám, mivel nem kell a munkaerőt foglalkoztatási csúcsokra tervezni,
- Betegállományban, szabadságon lévő munkaerő munkája könnyen pótolható,
- Csak akkor kerül a munkaerő foglalkoztatásra, amikor ténylegesen szükség van rá,
- Túlóra felmerülése kiváltható,
- Csökkenthető az alacsony foglalkoztatás és jövedelem miatt kialakuló fluktuáció,
- Előnyös a munkavállalónak is, mivel a főállása mellett jövedelem kiegészítésre ad lehetőséget,
- Teljesen on-line módon működik.
A HR112 program teljes egészében on-line módon működő rendszer. Mind a munkavállaló, mind a foglalkoztató a részükre kialakított felületek segítségével egyszeruen, ugyanakkor gyorsan, és rugalmasan tudja a munkavégzést megszervezni.
Így HR112 szolgáltatásunkkal megoldást tudunk nyújtani az időszakos és szezonális foglalkoztatási problémákra.
Irodai nyitva tartás
Elérhetők vagyunk az Ön számára!
Magyarországon székhelyünk:
Név: AIDe-Hungary Személyzeti Szolgáltató Kft.
Cím: 1185 Budapest, Nagybecskerek utca 32
Telefon: +36 1 297 0680
E-mail: office@aidehungary.hu
Adószám: 23945311-2-43
Cégjegyzékszám: Cg. 11-09-171419
Munkaerő-kölcsönzési nyilvántartási szám: V-M-001/9707-1/2013-1202
Munkaerő-közvetítési nyilvántartási szám: V-M-001/9706-1/2013-895
Iroda nyitva tartása:
Munkanapokon 8.00-16.00 között
H-1185 Budapest, Nagybecskerek utca 32
|
Németország anyacégünk székhelye:
Név: AIDe GmbH PersonalService
Cím: Dachauer Str. 192 - De - 80992 München
Telefon: +49 (89) 5 45 40 7 0
0800 / 54 54 07 0 (csak Németországból hívható ingyenes telefonszám)
E-Mail: info@aide.de
Iroda nyitva tartás:
Hétfő-Csütörtök 8.00 – 17.00
Péntek: 8.00 – 16.00
|