Hr112

A vállalkozásoknál rendelkezésre álló munkaerő kapacitás vagy sok, vagy kevés, és csak a legritkább esetben éppen annyi, mint amennyire szükség van. Vajon mi lehet a megoldás?

Melyik vállalkozás ne szembesült volna azzal a dilemmával, hogy mekkora létszámmal dolgozzon. Szinte mindig kompromisszumot kell kötni, a megrendelő igényének határidőre történő teljesítése és a foglalkoztatottak költségei között.

Az AIDe_Hungary Kft. a légi közlekedés szezonalitási problémájából kiindulva az időszakos munkaerő-kapacitás feloldására egyedülálló on-line alapú rendszert dolgozott ki és a gyakorlatban sikeresen is alkalmaz a munkáltatóknál változó terhelésből adódó napi, heti, vagy havi időszakos kapacitás hiány rugalmas foglalkoztatási formában történő feloldására.


1. A megoldás lényege:

  • Olyan munkavállalókat toborzunk, akik:
    • főállásuk mellett szabadidejükben munkát szeretnének és tudnak vállalni,
    • több kölcsönvevőnél kerülnek foglalkoztatásra, így az elvárt jövedelmi igény kielégíthető,
    • tanulmányaik, vagy családi elfoglaltságukból eredően, illetve egyéb elfoglaltságuk miatt nem tudnak teljes munkaidőben dolgozni,
    • nyugdíjba mentek, ugyanakkor aktív életpályájukhoz képest kevesebb munkát szívesen vállalnának,
    • olyan elfoglaltságuk van, mely mellett kötött munkarendet nem tudnak vállalni,
    • egyszerűen szeretik a változatos, sokat cserélődő munkát és munkahelyet.
  • A feltételeknek megfelelő munkavállalókkal un. másodjogviszonyos munkaszerződést kötünk, és munkaerő kölcsönzés keretében foglalkoztatásukra a partnernél kerül sor.
  • A munkavállaló az interneten kialakított felületen megadja, hogy milyen időszakban tud munkát vállalni.
  • A feladat ellátásához szükséges létszám on-line módon behívható.
  • A munkára való behívás akár egy okos telefon segítségével, a partnereink által önállóan a HR112 program használatával megoldható.
  • A ledolgozott idő szintén rögzíthető a honlapon, így hónap végén a bérszámfejtés részére – jóváhagyást követően elektronikusan átadható.

 

2. Kinek ajánljuk:

  • Akiknek megrendeléseik teljesítését napi, heti, havi csúcsok jellemzik.
  • Akik nem tudnak, vagy nem akarnak csökkentett havi munkaidőkeret mellett munkaerőt foglalkoztatni.
  • Ahol csökkentett munkaidő keret mellett magas a fluktuáció.

 

3. Előnyök:

  • Igényekhez igazodó foglalkoztatási lehetőség,
  • A partnerünknek csak a szükséges létszám/munkaóra igényt kell megadni, minden más szervezési és adminisztrációs feladattól mentesül,
  • Alacsonyabb létszám, mivel nem kell a munkaerőt foglalkoztatási csúcsokra tervezni,
  • Betegállományban, szabadságon lévő munkaerő munkája könnyen pótolható,
  • Csak akkor kerül a munkaerő foglalkoztatásra, amikor ténylegesen szükség van rá,
  • Túlóra felmerülése kiváltható,
  • Csökkenthető az alacsony foglalkoztatás és jövedelem miatt kialakuló fluktuáció,
  • Előnyös a munkavállalónak is, mivel a főállása mellett jövedelem kiegészítésre ad lehetőséget,
  • Teljesen on-line módon működik.


A HR112 program teljes egészében on-line módon működő rendszer. Mind a munkavállaló, mind a foglalkoztató a részükre kialakított felületek segítségével egyszeruen, ugyanakkor gyorsan, és rugalmasan tudja a munkavégzést megszervezni.
Így HR112 szolgáltatásunkkal megoldást tudunk nyújtani az időszakos és szezonális foglalkoztatási problémákra.

Irodai nyitva tartás

Elérhetők vagyunk az Ön számára!

Magyarországon székhelyünk:

Név:        AIDe-Hungary Személyzeti Szolgáltató Kft.

Cím:       1185 Budapest, Nagybecskerek utca 32

Telefon:  +36 1 297 0680

E-mail:   office@aidehungary.hu

Adószám: 23945311-2-43

Cégjegyzékszám: Cg. 11-09-171419

Munkaerő-kölcsönzési nyilvántartási szám:    V-M-001/9707-1/2013-1202

Munkaerő-közvetítési nyilvántartási szám:       V-M-001/9706-1/2013-895

 

Iroda nyitva tartása:

Munkanapokon 8.00-16.00 között

H-1185 Budapest, Nagybecskerek utca 32

 

Németország anyacégünk székhelye:

Név:        AIDe GmbH PersonalService

Cím:         Dachauer Str. 192 - De - 80992 München   

Telefon:    +49 (89) 5 45 40 7 0

                 0800 / 54 54 07 0 (csak Németországból hívható ingyenes telefonszám)

E-Mail:      info@aide.de

 

 

 

Iroda nyitva tartás:

Hétfő-Csütörtök   8.00 – 17.00

Péntek:                  8.00 – 16.00 

Állásajánlatok

Azonnal kezdhető munka - napi bejelentéssel Nagykanizsa (NKIV021601)

Nagykanizsa és környékéről keresünk egyszerűsített foglalkoztatásban való munkavégzésre dolgozókat, azonnali kezdéssel. Nagykanizsáról ingyenes céges buszjárat. ...

Megnézem >>
Operatív védelmi járőr (BPIV031301)

​Vajon mi lehet a repülőtér területén az utasoktól nyüzsgő terminálon kívül, ami védelmet igényel? Kik azok, akik az 1500 hektár nyugalmát és rendjét felügyelik? Gondolkodsz,...

Megnézem >>
Repülőtéri Check-In ügyintéző (BPIV041601)

Partnerünk 2006-ban kezdte meg működését Ferihegyen.Mára piacvezetők a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér földi kiszolgálási piacán.Felkelti az érdeklődésed, hogy reptéri munkavégzésről van szó?Ez nem csak...

Megnézem >>
Targoncavezető- Nagykanizsa

Ha szívedben érzed a raktárak pulzáló világát, és az energiád a tetőfokon van, akkor a te helyed itt van! Keresünk egy targoncást, aki új lendületet...

Megnézem >>
Éjszakai portás - Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér (BPIV0221)

Szívesen dolgoznál változatos, nemzetközi munkakörnyezetben? Szeretnél egy olyan repülőtéren dolgozni, ami immár nyolcadik éve nyeri el a „Kelet-Európa legjobb repülőtere” díjat?Jelentkezz a Budapest Airport leányvállalatához,...

Megnézem >>