Raktári adminisztrátor-Nagykanizsa (AIDe_2021_06_01)

Szereted, ha mindig minden a helyén van? Felhasználói szinten kezeled a számítógépet és az Excelben is otthonosan mozogsz? A raktárak világ sem idegen számodra, van néhány éves tapasztalatod ezen a területen? Igen!? Akkor Te vagy a mi emberünk! Mit szólnál egy szuper RAKTÁRI ADMINISZTRÁTOR álláshoz Nagykanizsán?

Ahol a minden napokban a következő feladatok várnak Rád:

  • A beérkező és kimenő alapanyagok, termékek nyomon követése, ellenőrzése és adminisztrálása.
  • Számítógépes anyagkönyvelés.
  • Néha a targoncára is fel kell pattannod és néhány raklapot odébb tenned.
  • Kapcsolattartás partnerekkel, beszállítókkal és kollégákkal.
  • És persze oda figyelsz a raktári rend fenntartására is.

Biztosan Te vagy a mi emberünk, hogyha a következő elvárásoknak megfelelsz:
  • Középokú iskolai végzettséged van.
  • Rendelkezel 2-3 év tapasztalattal a raktározás területéről.
  • Felhasználói szinten ismered a számítógépet (MS Office, EXCEL).
  • Legyen érvényes 3324-es azaz vezető üléses targoncás jogosítványod.
  • Munkádat mindig precízen és pontosan végzed.

És amit a jól végzett munkádért cserébe kínálunk:
  • Hosszú távú, biztos munkalehetőség egy stabil lábakon álló nemzetközi hátterű cégnél.
  • Fizetésed mellet bónuszra is számíthatsz.
  • Nem lesznek unalmasak a napjaid, mert változatos, kihívást jelentő feladatok várnak.
  • Munkádat jó fej kollégák és megértő vezetők fogják segíteni, mert ilyen egy jó csapat.

Várjuk jelentkezésed az allas@aidehungary.hu e-mail címen, önéletrajzod kíséretében!
 

Munkavégzés helye: Nagykanizsa / Magyarország